Fisker Ocean Forum banner

Nowi właściciele FOO

3.1K views 16 replies 10 participants last post by  tannertime23  
#1 ·
Cześć, wczoraj kupiliśmy 23 FOO od Newport Fisker. Czekamy na przybycie klucza EO i kart oraz zaprogramowanie ich, zanim zostaną wysłane do nas w WI. Zrobiliśmy sporo badań i zdecydowaliśmy, że jesteśmy gotowi zaryzykować i kupić to zamiast cyber ciężarówki (tak, cena odegrała dużą rolę). Samochód jest na jej nazwisko, więc zapisała się do FOA. Nie zostaliśmy tam jeszcze zaakceptowani. Nie jesteśmy pewni, czy zostaniemy, dopóki VIN nie poda jej nazwiska. Może to potrwać kilka tygodni.

Nie wydaliśmy dodatkowych 2 tys. na pakiet holowniczy. Ale chcemy hak. Mogę podłączyć światła. Czy ktoś obecnie produkuje lub sprzedaje tylko metalowy hak? A może hak i plastikową osłonę haka? W najgorszym wypadku kolega spawacz może zreplikować hak. Następnie możemy go wysłać do malowania proszkowego. Ktoś mógłby wydrukować osłonę w 3D. Mam nadzieję, że nie będziemy musieli iść tą drogą, ale nie mogę nigdzie znaleźć haka na sprzedaż. Dealer nie ma żadnych. Dzięki

23 FOO Big Sur, MaliBlu, 22s.
 
#2 ·
Gratulacje. Świetny samochód, dostałem pakiet holowniczy i było warto w 100%. Zmieniłbym zamówienie, jeśli absolutnie potrzebujesz haka.

Wydałbym 2 tys. na odbiornik/światła. Jest to 7-pinowy z kontrolerem hamulca. Powodzenia w zdobyciu odbiornika po fakcie, są osoby, które zapłaciły za niego miesiące temu, ale wciąż go nie otrzymały.

Pamiętaj, że jest to konstrukcja unibody, a nie nadwozie na ramie, więc istnieje wiele konkretnych punktów kontaktowych, które musisz trafić, aby przejąć zarówno nacisk na hak, jak i obciążenie podczas ciągnięcia, a znajdują się one tuż obok akumulatora, więc zepsucie tego może być złe.

Holuję od prawie 30 lat, instalowałem haki w wielu pojazdach, nie próbowałbym instalować haka na oceanie, który nie został do tego specjalnie stworzony.
 
#6 ·
Gratulacje. Świetny samochód, dostałem pakiet do holowania i było warto w 100%. Zmieniłbym Twoje zamówienie, jeśli absolutnie potrzebujesz haka.

Wydałbym 2 tys. na odbiornik/światła. Jest to 7-pinowy z kontrolerem hamulca. Powodzenia w zdobyciu odbiornika po fakcie, są osoby, które zapłaciły za niego miesiące temu, ale wciąż go nie otrzymały.

Pamiętaj, że jest to konstrukcja unibody, a nie nadwozie na ramie, więc istnieje wiele konkretnych punktów kontaktowych, które musisz trafić, aby wytrzymać zarówno nacisk na hak, jak i obciążenie podczas ciągnięcia, a znajdują się one tuż obok akumulatora, więc zepsucie tego może być złe.

Holuję od prawie 30 lat, instalowałem haki w wielu pojazdach, nie próbowałbym instalować haka na oceanie, który nie został do tego specjalnie stworzony.
Tak, cieszę się, że mam hak w moim ONE.
 
#3 ·
Doceniam wkład. Największą rzeczą, którą holujemy, jest nasza kosiarka Ryobi EV. Okablowanie 7-pinowe będę w stanie zrobić. Mimo że nie mamy przyczepy, która ma 7-pinowe gniazdo. Widziałem filmy od spodu przy zaczepie. To część przykręcana. Podwozie w zamówionym z pakietem holowniczym nie różni się, a przynajmniej nie znalazłem jeszcze różnicy. Może ma wyższe współczynniki sprężyn. Wydaje się, że robiąc to w ten sposób, będziemy mogli holować w trybie ziemi. Zazwyczaj używamy składanego bagażnika z tyłu do przewożenia benzyny i śmieci, ponieważ nie chcemy ich w pojeździe.

Jeśli technik Fisker może dodać hak holowniczy w kilka godzin, leżąc na czyimś podjeździe i poświadczyć to jako "tak dobrze, jak zrobione podczas montażu", nie odczuwam tu żadnego ryzyka.
 
#5 ·
Doceniam wkład. Największą rzeczą, którą holujemy, jest nasza kosiarka Ryobi EV. Okablowanie 7-pinowe będę w stanie zrobić. Mimo że nie mamy przyczepy, która ma 7-pinowe złącze. Widziałem filmy od spodu przy zaczepie. To część przykręcana. Podwozie w zamówionym z pakietem holowniczym nie różni się, a przynajmniej nie znalazłem jeszcze różnicy. Może ma wyższe współczynniki sprężystości. Wydaje się, że robiąc to w ten sposób, będziemy mogli holować w trybie ziemi. Najczęściej używamy składanego bagażnika z tyłu do przewożenia benzyny i śmieci, ponieważ nie chcemy ich w pojeździe.

Jeśli technik Fisker może dodać hak holowniczy w kilka godzin, leżąc na podjeździe u kogoś i poświadczyć, że jest to "tak dobre, jak zrobione podczas montażu", nie czuję tu żadnego ryzyka.
Kolega z Wisconsin tutaj (Hartland); witaj! Znam tylko jednego innego członka FOA z WI (@TosaFisker).
 
#4 ·
Gratulacje z okazji zakupu. Nadal bardzo mi się podoba mój; prawie rok.

Prawdopodobnie możesz przykręcić hak holowniczy, jeśli znajdziesz kompatybilny, co wydaje się być wyzwaniem. Jednak plastikowy tylny zderzak będzie problemem i być może będziesz musiał wyciąć otwór, aby hak holowniczy mógł przez niego wystawać. Prawdopodobnie nie będziesz w stanie w ogóle podłączyć wiązki przewodów.

Zamówiłem swój z hakiem bez elektryki, ale przyszedł bez haka w ogóle; i nie mieli ich na stanie. Czekając na dostawę, powiedziałem Fiskerowi, że byłbym gotów zapłacić różnicę za hak z elektryką, jeśli mieliby je na stanie. Odpowiedzieli, że haki z elektryką wymagają dodatkowego modułu w samochodzie podczas budowy, a mój nie miał tego modułu, więc nie jest to dla mnie opcja. Byłem bardzo zaskoczony. Wydaje się to bardzo krótkowzroczne, że nie można ulepszyć w pewnym momencie.

Miesiąc po otrzymaniu samochodu zamontowali hak holowniczy, bez elektryki. Musieli w tym celu wymienić tylny zderzak. Ma teraz wyjmowany plastikowy element w zderzaku, który muszę wyjąć, gdy używam haka. Używam go prawie co weekend i jak dotąd wszystko dobrze.
 
#13 ·
Czy istnieje wątek dyskusyjny lub informacje na temat okablowania DIY dla elektryki haka holowniczego? Kupiłem odbiornik/belkę od Tsunami i chciałbym dodać elektrykę do świateł i elektronicznego hamowania dla mojej przyczepy. Zamontuję go, gdy pogoda w DC będzie trochę cieplejsza.
Mam części do zrobienia adaptera do świateł. Ale to nie będzie tylko dodanie wtyczki. Jest to izolowany system, aby zapobiec zakłócaniu pojazdu. I będzie wymagał połączeń przewodów. Planuję zrobić je tylko po to, aby obsługiwały 7-pinowe złącze. Nie 4-pinowe. Mój odbiornik dotarł dzisiaj z Tsunami. Może minąć kilka tygodni, zanim się do tego zabiorę. Aha i na koniec. Ta konfiguracja będzie dostępna tylko dla płacących członków FOA. To także mój ostatni post na tym forum, ponieważ wszystkie zweryfikowane, prawdziwe rozmowy odbywają się w dyskursie FOA. Po prostu trzymamy nasze wysiłki w jednym miejscu. Gratulacje z okazji zakupu.
 
#14 ·
Witaj, wczoraj kupiliśmy 23 FOO od Newport Fisker. Czekamy na kluczyk EO i karty, które mają zostać zaprogramowane, zanim zostaną wysłane do nas w WI. Zrobiliśmy sporo badań i zdecydowaliśmy, że jesteśmy gotowi zaryzykować i kupić to zamiast cyber trucka (tak, cena odegrała dużą rolę). Samochód jest na jej nazwisko, więc zapisała się do FOA. Nie została tam jeszcze zaakceptowana. Nie jestem pewien, czy zostaniemy, dopóki VIN nie wycofa jej nazwiska. Może to potrwać kilka tygodni.

Nie wydaliśmy dodatkowych 2 tys. na pakiet holowniczy. Ale chcemy hak. Mogę podłączyć światła. Czy ktoś obecnie produkuje lub sprzedaje sam metalowy drążek haka? A może drążek i plastikową osłonę haka? W najgorszym przypadku kolega spawacz może zreplikować drążek. Następnie możemy go wysłać do malowania proszkowego. Ktoś mógłby wydrukować osłonę w 3D. Mam nadzieję, że to nie jest droga, którą ostatecznie obierzemy, ale nie mogę nigdzie znaleźć drążka na sprzedaż. Dealer nie ma żadnych. Dzięki

23 FOO Big Sur, MaliBlu, 22s.

Hak holowniczy jest dostarczany bez wiązki przewodów.